Book Haul Σεπτεμβρίου

Σε ό,τι αφορά τα βιβλία οι τσέπες μου είναι τρύπιες κι έτσι καταλήγω να μαζεύω περισσότερα από όσα προλαβαίνω να διαβάσω, με άσβεστη την ανάγκη να αποκτήσω περισσότερα. Το καλό είναι ότι άρχισα να καταλαβαίνω τί είναι πιθανότερο να μου αρέσει, άρα η επιλογή βιβλίου γίνεται ολοένα και πιο επιτυχής. Παράλληλα παρατηρώ ότι διεύρυνα κι άλλο τα είδη στα οποία προσανατολίζομαι: πολιτική, fiction με περισσή αγάπη στις δυστοπίες (με προτίμηση να μην έχει πολλά κλασσικά sci-fi στοιχεία), sci-fi και fantasy. Επιλεγμένα ya (young adult) και non fiction – humor – memoirs, κάποια middle grade / παραμύθια και φυσικά comics – gpraphic novels. Σας αγαπώ όλα.

2

How the world works (Πώς λειτουργεί ο κόσμος) – Noam Chomsky

Politics, Non Fiction (Εκδ. Κέδρος)

Περίμενε καιρό τη σειρά του αλλά δικαιώθηκε. Έχοντας ήδη στα διαβασμένα το «2 ώρες διαύγειας», η συλλογή 4 παλαιότερων εκδόσεων με ομιλίες του σε αυτό το βιβλίο μου άρεσε ακόμη περισσότερο. Ανασηκώνονται φρύδια, τσατίζομαι απεριόριστα με αυτά που διαβάζω παρ’ότι  δεν μου είναι πρωτάκουστα και εύχομαι never ending ενημέρωση για όλους. Αμήν.

2  Πόλη των Χαμένων Ψυχών (Θανάσιμα Εργαλεία #5) – Cassandra Clare

Fantasy, Young Adult  (Μέχρι πρότινος κυκλοφορούσε από τις εκδ. Πλατύπους)

Το ευχάριστο διάλειμμα μου. Είναι από την οικογένεια της λογοτεχνίας που σε ρουφάνε στον κόσμο τους και φεύγεις λίγο από τον δικό σου. Το έχει μεταφράσει η Φωτεινή Μοσχή, της οποίας το blog τρέξε να δεις εδώ.  Ίσως θα είναι λίγο δύσκολο να βρεις και τα έξι της σειράς στα Ελληνικά, οπότε ξεκίνησε την εφόσον σου είναι ok να διαβάσεις κάποια ή όλα στα αγγλικά.

3  Saga (Saga volume 2) – Brian Vaughan, Fiona Staples

Sequentianl Art, Graphic Novels  Image Comics

Δεν αρκούν μερικές αράδες για αυτό το comic, απλώς ξεκίνα το. Είναι από αυτά που ήξερα ότι θα συνεχίσω ήδη από το πρώτο τεύχος. Κάθε volume αποτελείται από 6 τεύχη και το πρώτο υπάρχει σε super τιμή εδώ. Έχω διαβάσει μέχρι στιγμής όσα έχουν βγει, αποφάσισα όμως να αγοράσω όλα τα volumes για τη συλλογή μου. Το δεύτερο της σειράς μου το πήρε η κολλητή μου από το fantasy shop στην Θεσσαλονίκη (Ιασωνίδου 13)

4 To Τέρας έρχεται (A Monster Calls) – Patric Ness

Fantasy, Young Adult  Εκδ.Πατάκη

Έχω ιδιαίτερη σχέση με τα εξώφυλλα και όταν είδα το καινούριο το οποίο δεν μου άρεσε τόσο όσο το προηγούμενο, το πρόλαβα. Για τον συγγραφέα έχω ακούσει πολλά και καλά, δεν είχα όμως την τύχη να διαβάσω κάτι δικό του. Η αρχή μάλλον θα γίνει με αυτό. Πρόκειται για τις περίεργες επισκέψεις ενός τέρατος σε ένα μικρό αγόρι. Το τέρας θα αφηγηθεί στο αγόρι 3 ιστορίες, στην τέταρτη επίσκεψη όμως το αγόρι θα είναι αυτό που θα πρέπει να αφηγηθεί την τελευταία ιστορία, μια αληθινή φριχτή ιστορία.

5 The Rest of Us Just Live Here –  Patric Ness

Fantasy, Young Adult, Contemporary  Εκδ. Walker Books

Όταν διάβασα την περίληψη του οπισθόφυλλου, θεώρησα την ιδέα για το βιβλίο πανέξυπνη, ειδικά αν σκεφτείς το τεράστιο ρεύμα ανάγνωσης fantasy – sci-fi, όπως και τις μεταφορές τους στον κινηματογράφο ή την τηλεόραση. Σε ένα λογοτεχνικό σύμπαν όπου ο κανόνας είναι η αναζήτηση και τα κατορθώματα του εκλεκτού, ο Patric Ness αντιστρέφει τις ισορροπίες. Δεν ξεφεύγει από το μεταφυσικό περιβάλλον, κρατάει τους πάντες μέσα στον ίδιο κόσμο κι έτσι ήρωες πάσης φύσεως και κοινοί θνητοί συνυπάρχουν. Αυτή τη φορά όμως, ο φακός γυρνάει σε έναν απλό μαθητή λυκείου που δεν ενδιαφέρεται να σώσει τον κόσμο αυτή την εβδομάδα. Ενδιαφέρεται να περάσει την τάξη και να καταφέρει επιτέλους να πει σε ‘κείνο το κορίτσι να πάνε μαζί στον χορό της αποφοίτησης.

6 Ο Ισλαμιστικός Φοίνικας (Το Ισλαμιστικό κράτος και οι γεωπολιτικές ανακατατάξεις στη Μέση Ανατολή) – Loretta Napoleoni

Non Fiction, Religion, Politics    Εκδ. Πατάκη

Είχα στο μυαλό μου να πάρω άλλο σχετικό βιβλίο, σε μια βόλτα όμως στο βιβλιοπωλείο έπεσα στο συγκεκριμένο. Το σχόλιο του Chomsky στο οπισθόφυλλο, του οποίου το «Πώς Λειτουργεί ο Κόσμος» (βλ. παραπάνω) διαβάζω αυτό το διάστημα, με έπεισε και το πήρα.

7 The Velveteen Rabbit – Margery Williams

Fiction, Childrens, Classics    Εκδ. Marshall Cavendish

Γράφτηκε το 1922 και είναι από τα πιο γνωστά και κλασσικά ξένα παραμύθια. Πολλές σειρές και ταινίες που έχω δει έχουν χρησιμοποιήσει quotes από εδώ και ήθελα καιρό να το διαβάσω.

8 Ο δικηγόρος με τη Λίνκολν (The Lincoln Lawyer, Mickey Haller #1) – Michael Connelly

Fiction, Mystery, Crime   Εκδ. Bell

Δεν μπορώ να πω ότι αυτό το πήρα μετά από ψάξιμο ή ενθουσιασμό όπως τα παραπάνω. Το πέτυχα σε μεγάλη έκπτωση και εφόσον δεν έχω διαβάσει κάτι παρόμοιο ακόμη, είπα να το δοκιμάσω. Παραδόξως δεν έχω δει την ταινία.

 

 

21 Comments

    1. Εχω ακουσει οτι δεν λεει και πολλα… στην αρχη καθε κεφαλαιου λεει το κανει ο «ηρωας» σε μια προταση και συνεχιζει με την απλη καθημερινη ιστορια του «βαρετου» πρωταγωνιστη. Αλλα να το διαβασεις κι εσυ, να εχω και μια δευτερη γνωμη 🙂

    1. To πρώτο στο προτείνω ήδη ανεπιφύλακτα. Πιστεύω ότι τα βιβλία του Chomsky είναι καλή επιλογή ακόμη και για εκείνους που διαφωνούν με τις απόψεις του. 🙂 Τα άλλα ελπίζω να μου αρέσουν.

    1. Παρακαλώ Φωτεινή! Εννοείται, τελειώνω «την Πόλη των Χαμένων Ψυχών» και το «Πώς λειτουργεί ο κόσμος». Έχω καιρό να κάνω παρουσίαση / κριτική, σε ένα από αυτά ελπίζω να μου δοθεί η ευκαιρία 🙂

    1. Αυτό το μήνα δύο καλοκοίταζα! Το ένα ήταν αυτό και το άλλο (με παράλληλη πρόταση να το διαβάσεις και να μας πεις γνώμη) είναι από τις εκδόσεις Ικαρος το «Αυτό το ελάφι είναι δικό μου». 🙂

Σχολιάστε

