Η Veronica Roth γραφει τα επομενα 2 βιβλια της.

Οι fans της μπορούν να ξεκινήσουν την αντίστροφη μέτρηση.

Η συγγραφέας έχει  ξεκινήσει ήδη το πρώτο από μια σειρά 2 βιβλίων, όπως ανακοίνωσε η  HarperCollins Children’s Books στην Associated Press τη Δευτέρα. Προς το παρόν ο τίτλος δεν είναι γνωστός, η κυκλοφορία τους όμως προγραμματίζεται για το πρώτο μέσα στο 2017 και για το δεύτερο το 2018.

H Roth δεν είπε δυστυχώς πολλά για τα νέα βιβλία ωστόσο ανέφερε ότι η νέα της σειρά «θα έχει παρόμοιο ύφος με τα Star Wars» και θα αφηγείται «την απροσδόκητη συμμαχία ενός αγοριού με έναν εχθρό». «Και οι δύο προσπαθούν απελπισμένα να ξεφύγουν από τις καταπιεστικές ζωές τους. Βοηθούν ο ένας τον άλλον για να αποκτήσουν αυτό που θέλουν περισσότερο: εκδίκηση.

«Η ιδέα ξεκίνησε με έναν χαρακτήρα, όλα τα υπόλοιπα -σκηνικά, κόσμος, μέρος της πλοκής- ήρθαν αργότερα» και πρόσθεσε «παρ’ότι έχω έτοιμο ένα αρκετά λεπτομερές σχεδιάγραμμα, βρίσκομαι ακόμη σε ένα πρώιμο στάδιο στο βιβλίο γι’αυτό και είμαι τόσο αόριστη.»

«Πιστεύω ότι θα ήμουν ρομπότ αν κατά καιρούς δεν ανησυχούσα για τις προσδοκίες των αναγνωστών μου» έγραψε στο Associated Press. «Περισσότερο όμως προσπαθώ να εμπιστεύομαι το ένστικτό μου. Βοηθά πολύ το γεγονός ότι είμαι ερωτευμένη με αυτό το project – αυτό κάνει το γράψιμο διασκέδαση.»

«Παρ’όλα αυτά δεν βιάζομαι, έχω γράψει ολόκληρα κεφάλαια με έναν συγκεκριμένο τρόπο μόνο για να τα αφαιρέσω στην πορεία αρχίζοντας πάλι από την αρχή. Έκανα μια παύση για να δουλέψω πάνω σε άλλα αντικείμενα, επιστρέφοντας με άλλη οπτική. Είμαι πλέον πιο υπομονετική με τον εαυτό μου και την ιστορία, έχω μάλιστα μεγαλώσει τη συλλογή μου από άνετα παντελόνια και snacks! Και το σύστημα δουλεύει πολύ καλά ως στιγμής.»

Η 26χρονη  συγγραφέας έχει ήδη ένα μεγάλο fanbase αφού γνώρισε τεράστια επιτυχία από την έκδοση των πρώτων της βιβλίων. Έχουν πωληθεί πάνω από 30 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως ενώ η πρώτη ταινία απέφερε κέρδη 288 εκατομμυρίων στο box office με την επόμενη πρεμιέρα προ των πυλών.

Αν τα καινούρια είναι τόσο ωραία όσο τα Divergent, Insuρgent, Allegiant τότε η Roth θα γίνει από τις πιο δημοφιλείς συγγραφείς της γενιάς της.

10157128_10201397913508393_8994245240302937914_n

Σχολιάστε

